perroninka.blogg.se

Om att bli med hund.

Ninkas "Top Ten"

Kategori: Allmänt

Hade trevligt med Siribarnbarn i parken i dag! Henne gillar jag! Här under är en lista på annat jag gillar och ogillar: Ninkas "TopTen" Gillalistan: 1. Leverpastejsök/ grisöron. 2. Min flock 3. Ost. 4. Tokrusa i lantlyans trädgård, plocka blommor och luckra upp jorden här och där. 5. Att bli kliad på magen och slicka på röda tånaglar 6. Beröm. 7. Ta kopplet och vända hemåt när det som ska göras är gjort. 8. Välling. 9. Leka med mina leksaker, har ingen favorit än. 10. Sova under bordet när resten av flocken jobbar eller äter. Ninkas "Top Ten" Ogillalistan. 1. Kompostgaller. 2. Folkmusik med konstiga rytmer. Exprimentell Jazz. (Den gör mig stirirg och nervös) 3. Folk som klappar mig på huvudet innan de hälsat på Sten eller Agneta. 4. Hällregn när man måste ut och ... ja ni vet! 5. Agneta när hon kommer upp från källaren. Läskigt. 6. Tjuriga hanhundar. 7. Skogsljud på natten. Den gula brevlådan på natten. 8. När någon trampar tass av misstag. Gör ont ändå, även om det är misstag. 9. När jag vill leka och ingen har lust eller tid. 10. När jag gör som jag ska och är programmerad till, och det bara blir ett tjatigt "Nejande".

Kommentarer


Kommentera inlägget här: