perroninka.blogg.se

Om att bli med hund.

Släktkalas

Kategori: Allmänt

18 augusti 2012 I dag har jag varit på släktkalas. Nästan alla var där! Syskonen, mormor, kusiner och en del andra som jag nog är släkt med på ett eller annat sätt. Åtminstone själsligt. Sten tog en hel del bilder. Roligast var det att lekaloss med mina kullsyskon. Brorsorna Heroz och Hermanito lekte jag mest med. I bilen hem däckade jag och sov resten av eftermiddagen. Men det var det värt! Tack Ulrika och Elina för ett kanonfint släktkalas! Kramkalas Bäst att Agneta aktar sig! Jag och brorsorna Jag, Elina, mamma och mormor Puss på dig, Nilla Jabbi! Lek med brorsorna Brorsorna kramas, jag ser på. OK! Jag ger mig. Smal sak. Familjefoto Nilla, jag och mamma

Kommentarer

  • Vanilla och Nathalie säger:

    Superfina Bilder:) Jättekul att träffa er och hoppas vi träffas fler gånger! Ska rensa ut vilka bilder som åker upp. Det blev en hel del!

    Svar: Hoppas jag också! Att vi ses snart igen, alltså :)
    perroninka.blogg.se

    2012-08-18 | 18:37:41
    Bloggadress: http://vanillahildana.blogg.se

Kommentera inlägget här: