perroninka.blogg.se

Om att bli med hund.

Happy Birthday/Gratulationer på födelsedagen

Kategori: Allmänt

5 maj 2013 Hurra, hurra, hurra, hurra!!!! I dag fyller världens bästa hund år. Gissa vem? Vi är på världens bästa ställe och firar födelsedag: på landet. Jag och min kull, Agneta och Sten, firar hela dagen genom att rensa, gräva hål, och kratta och fixa. Jag hjälper till. Gräva är jag mycket bra på.
När vi tog jobbrast, lirade vi boll.
I går var Siri och sov över. I stan var det. Tyckte att hon fick väl mycket uppmärksamhet. Därför skällde jag en hel del. Siri verkade ogilla det. På natten sa hon till Agneta att mitt skall gjorde att hon fick lite ont i öronen. Kan inte hjälpa att jag skäller när jag kommunicerar. Är ju hund ju. Tog mig friheter ett par gånger här på landet i dag. Visade hur högt jag kan hoppa. Staketet behöver höjas, kom Sten och Agneta överens om. Jag är en extremt smidig och tänjbar ettåring.
Blink från Nink!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: