perroninka.blogg.se

Om att bli med hund.

Rosor och Esther, mest bilder.

Kategori: Allmänt

9 augusti 2012 Som ni redan vet, har jag ett STORT intresse för blommor. Nu har jag övergått från pioner till rosor. Pionerna tog ju snabbt slut. Lite mitt fel. Sedan vissnade de. Visar lite foton på det som hände häromdagen när Agneta satte en röd ros på byrån i lantlyan. (Hi hi hi) Sten kommer nerför trappen. Jag upptäcker rosorna på byrån. Jag bär in lite rosblad i gästrummet där jag har min sten, pinn och prylsamling. Agneta har satt dit en ny ros. Den samlade jag också in! Agneta och Sten blev lite "Nejiga". Jag tar Agnetas foppatoffla och kutar ut på gården. Mer mig med foppatoffla. Foppatoffla och skäll på grannen. Varför ska han stå där på trappen och skaka kläder? I dag har jag träffat Esther! Kul, kul, kul!!! Men okul att vi inte kunde vara utan koppel. Det är så begränsande. Henne vill jag leka mer med. I dag tog vi det rätt lugnt. Jag visade henne Oskarsparken. Petra och Agneta pratade, pratade, pratade. Känner på mig att vi kommer att träffa Esther igen :-).

Kommentarer

  • Petra Merci & Ester säger:

    Tack för en trevlig stund. Det gör vi om ,och nästa gång kör vi härpå "landet" så de får springa lösa och busa. Men det blev en bra start :)

    Svar: Ser fram emot "utan koppel" träff :)!Hörs,

    Agneta och Ninka
    perroninka.blogg.se

    2012-08-09 | 16:56:45
    Bloggadress: http://www.nogg.se/lufsen

Kommentera inlägget här: