perroninka.blogg.se

Om att bli med hund.

Stadslyan och lantlyan

Kategori: Allmänt

 

 

 

 

 

 

 

 

Men det händer att det blir en väldig snurr på allt, och då är det skönt att ha en matte och husse som vet vikten av att bromsa motorn och coola ner systemet. En sådan grej hände mig häromdagen. Ska berätta mer om det sedan. Ordning och reda . En sak i taget.

 

Jag kom alltså till lantlyan i söndags. 1 juli. Agneta och Ebba sov med mig första natten. Det var tomt utan mina syskon. Två systrar och tre bröder har jag. Undrar hur de har det i sina nya lyor förresten? Nåväl. Det fick duga med Agneta och Ebba. Men inte luktade de lika gott som mamma Chica inte. Suck. Fick hålla till goda med en snuttefilt som hon gnuggat sig mot. På tal om den så kan just den få mig att dra igång med bäddning och annat knäppt. Magiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: